3D.arxua.com
» » LightWave 9.0 ver.x64
» » LightWave 9.0 ver.x64

    LightWave 9.0 ver.x64


    Увеличить картинку

    Это версия для 64-битных систем.Является приложением профессионального 3D-рендеринга. Программа оптимизирована под многопоточность и требует высокой вычислительной мощности.
    После довольно продолжительного бета-тестирования, которое началось еще в середине февраля, компания Newtek выпустила конечную версию программы Lightwave 9. Ядро программы было полностью переписано, благодаря чему в модуль Layout добавлены возможности моделирования и в два с половиной раза ускорены алгоритмы трассировки. Кроме этого, усовершенствована поддержка OpenGL и добавлена возможность работы с аппаратными шейдерами.

    Увеличить картинку

    LightWave 3D фирмы NewTek является одним из самых известных трехмерных анимационных пакетов в истории компьютерной графики. Это действительно "любимец Голливуда", как его иногда называют. Пакет LightWave 3D дал имя и известность не только многим героям кино, но и таким популярным компьютерным играм, как SeaQuest DSV, Legend of Kyrandia, Babylon 5, Unsolved Mysteries, Hercules и Star Trek: The Next Generation.
     

    Среди прочих нововведений:
    - Новая система материалов, которая добавляет в LightWave новые модели затенения, в том числе Oren-Nayar, анизотропную, подповерхностное рассеивание;
    - Существенное ускорение визуализации сложных сцен;
    - Улучшенная опция предварительного просмотра, которая дает возможность просмотреть сцены и даже анимацию в реальном времени, без необходимости тестовой визуализации;
    - Адаптивная поверхность разбиения, зависящая от расстояния до камеры;
    - Более быстрая работа с поверхностями разбиения в модулях Modeler и Layout;
    - Переписанный модуль для работы с динамикой;
    - Более гибкая настройка интерфейса под нужды каждого пользователя;
    - Система управления линзовыми шейдерами камеры.
    Увеличить картинку

    San Antonio, TX – July 13, 2006 -- NewTek, Inc., manufacturer of industry-leading 3D animation and video products, today announced the availability of the latest release of LightWave 3D® version 9.0, the next generation of the Emmy®-winning 3D application. The new release is the first in a series of major rewrites and restructuring of LightWave 3D’s core with the addition of comprehensive new features such as a node-based materials editor, optically correct cameras, adaptive pixel subdivision, Catmull-Clark subdivision surfaces, sub-surface scattering and vast render speed improvements.
    “LightWave version 9.0 changes the value proposition for 3D software – we significantly improved LightWave’s core strengths of incredible power and amazing speed with this release. When you consider this along with the entire LightWave feature set, NewTek brings an outstanding value to the market,” said Jay Roth, president, NewTek 3D Division. “The fantastic work that our development team has accomplished under-the-hood provides a foundation for the implementation of innovative new capabilities faster and more effectively as we build the future. Throughout the LightWave v9 development cycle users will see the capabilities of the software further extend… and quite dramatically.”
    Увеличить картинку

    LightWave 3D version 9.0 Features:
    Rendering:
    Implementation of BSP/KD Tree Algorithm to achieve improved speeds as scene complexity rises
    Complete replacement of the original ray tracing core
    Improved multi-threading with dynamic segmentation to insure maximum use of available CPUs
    Typical speed improvements at 2.5x over LightWave version 8.5 for today's increasingly ambitious high-polygon count production scenes
    Adaptive Pixel Subdivision:
    Adaptive subdivision of a mesh based on distance from camera and visibility
    Choice of Adaptive Sub-division methods - Per Object, Per Polygon and Per Pixel
    Highly optimized mesh, tied to render resolution when using Per Pixel
    Visibly similar to micro-poly displacement
    Modeling:
    Added Catmull-Clark Subdivision Surfaces
    Subdivision level can be controlled via numerical values, envelopes, expressions, motion modifiers, textures, procedurals, gradients and more
    Edge Selection
    Edge Weights
    N-gons (polygons greater than 4 sides) for subdivision surface modeling
    Node Editor:
    New Shading Models
    Normal Maps from ZBrush 2 Supported
    Branches can be imported and exported
    Math Animation Nodes
    Animated Gradient Node
    Work how you want to work: Layers in Nodes; Nodes in Layers; Layers Only; Nodes Only
    Full support of native controls and envelopes
    Available in Layout and Modeler, and maintains context when switching between the two
    Full SDK Support for third parties to create nodes (including shading models) and for third party renderers to interface with and query nodal shaders.
    Advanced Camera Tools:
    New rendering technology renders scenes using arbitrary camera lenses and warps. This allows for some fantastic effects, such as:
    Camera plane deformations
    Arbitrary projections
    UV map generation
    True orthographic rendering
    Space warp simulations
    Lens distortion duplicating physically accurate real world lenses or non-existent “imaginary” lenses
    360 degree panorama rendering (one camera)
    OpenGL
    Preview lighting scenarios within the UI
    Less need for preview renders
    Hardware shading of procedural textures
    Other:
    Timewarp – Time Re-mapping and Warping Shader
    CCTV Shader
    HV Deformer: HyperVoxel Particle Displacement Shader
    Stress Map
    Sketch Image Filter
    Pixie Dust Volumetric shader
    Relativity 2
    Quaternion Rotations
    Mesh Editing in Layout
    Native 64-bit support
    Multiplatform
    Dual and multi-core support

    Size 39,2 Mb
    Внимание! У Вас нет прав для просмотра скрытого текста.

    Похожие новости
  • Cebas Visual Technology выпускает FinalRender R3.5 и R3.5SE
  • LightWave Kurv Studios 3D Displacements and Edomorphs
  • LightWave 3D v 9.3.1 - 3D animation for Windows X64/Х86
  • NEWTEK LIGHTWAVE 3D V9.3
  • Lightwave 9.2
  • Комментарии

    А где же файл на рапиде его нету?


    Точно нету на рапиде файлика.
    Положите его куда нибудь, ПЛИЗ! sad


    Информация

    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Фото новости
Событие дня
Новые статьи
25 декабрь Сборник программ Portable от Sibiryaksoft v.24.12 (x86/64/2015/RUS/MULTi)

14 декабрь Adobe Illustrator CC 2015 (v19.2.0) Update 4 (2015/x86/x64/ENG/RUS)

13 декабрь SMPlayer 15.11.0 (2015/RUS/MULTi)

Топ новости

Наша доска объявлений

LightWave 9.0 ver.x64


Увеличить картинку

Это версия для 64-битных систем.Является приложением профессионального 3D-рендеринга. Программа оптимизирована под многопоточность и требует высокой вычислительной мощности.
После довольно продолжительного бета-тестирования, которое началось еще в середине февраля, компания Newtek выпустила конечную версию программы Lightwave 9. Ядро программы было полностью переписано, благодаря чему в модуль Layout добавлены возможности моделирования и в два с половиной раза ускорены алгоритмы трассировки. Кроме этого, усовершенствована поддержка OpenGL и добавлена возможность работы с аппаратными шейдерами.

Увеличить картинку

LightWave 3D фирмы NewTek является одним из самых известных трехмерных анимационных пакетов в истории компьютерной графики. Это действительно "любимец Голливуда", как его иногда называют. Пакет LightWave 3D дал имя и известность не только многим героям кино, но и таким популярным компьютерным играм, как SeaQuest DSV, Legend of Kyrandia, Babylon 5, Unsolved Mysteries, Hercules и Star Trek: The Next Generation.
 

Среди прочих нововведений:
- Новая система материалов, которая добавляет в LightWave новые модели затенения, в том числе Oren-Nayar, анизотропную, подповерхностное рассеивание;
- Существенное ускорение визуализации сложных сцен;
- Улучшенная опция предварительного просмотра, которая дает возможность просмотреть сцены и даже анимацию в реальном времени, без необходимости тестовой визуализации;
- Адаптивная поверхность разбиения, зависящая от расстояния до камеры;
- Более быстрая работа с поверхностями разбиения в модулях Modeler и Layout;
- Переписанный модуль для работы с динамикой;
- Более гибкая настройка интерфейса под нужды каждого пользователя;
- Система управления линзовыми шейдерами камеры.
Увеличить картинку

San Antonio, TX – July 13, 2006 -- NewTek, Inc., manufacturer of industry-leading 3D animation and video products, today announced the availability of the latest release of LightWave 3D® version 9.0, the next generation of the Emmy®-winning 3D application. The new release is the first in a series of major rewrites and restructuring of LightWave 3D’s core with the addition of comprehensive new features such as a node-based materials editor, optically correct cameras, adaptive pixel subdivision, Catmull-Clark subdivision surfaces, sub-surface scattering and vast render speed improvements.
“LightWave version 9.0 changes the value proposition for 3D software – we significantly improved LightWave’s core strengths of incredible power and amazing speed with this release. When you consider this along with the entire LightWave feature set, NewTek brings an outstanding value to the market,” said Jay Roth, president, NewTek 3D Division. “The fantastic work that our development team has accomplished under-the-hood provides a foundation for the implementation of innovative new capabilities faster and more effectively as we build the future. Throughout the LightWave v9 development cycle users will see the capabilities of the software further extend… and quite dramatically.”
Увеличить картинку

LightWave 3D version 9.0 Features:
Rendering:
Implementation of BSP/KD Tree Algorithm to achieve improved speeds as scene complexity rises
Complete replacement of the original ray tracing core
Improved multi-threading with dynamic segmentation to insure maximum use of available CPUs
Typical speed improvements at 2.5x over LightWave version 8.5 for today's increasingly ambitious high-polygon count production scenes
Adaptive Pixel Subdivision:
Adaptive subdivision of a mesh based on distance from camera and visibility
Choice of Adaptive Sub-division methods - Per Object, Per Polygon and Per Pixel
Highly optimized mesh, tied to render resolution when using Per Pixel
Visibly similar to micro-poly displacement
Modeling:
Added Catmull-Clark Subdivision Surfaces
Subdivision level can be controlled via numerical values, envelopes, expressions, motion modifiers, textures, procedurals, gradients and more
Edge Selection
Edge Weights
N-gons (polygons greater than 4 sides) for subdivision surface modeling
Node Editor:
New Shading Models
Normal Maps from ZBrush 2 Supported
Branches can be imported and exported
Math Animation Nodes
Animated Gradient Node
Work how you want to work: Layers in Nodes; Nodes in Layers; Layers Only; Nodes Only
Full support of native controls and envelopes
Available in Layout and Modeler, and maintains context when switching between the two
Full SDK Support for third parties to create nodes (including shading models) and for third party renderers to interface with and query nodal shaders.
Advanced Camera Tools:
New rendering technology renders scenes using arbitrary camera lenses and warps. This allows for some fantastic effects, such as:
Camera plane deformations
Arbitrary projections
UV map generation
True orthographic rendering
Space warp simulations
Lens distortion duplicating physically accurate real world lenses or non-existent “imaginary” lenses
360 degree panorama rendering (one camera)
OpenGL
Preview lighting scenarios within the UI
Less need for preview renders
Hardware shading of procedural textures
Other:
Timewarp – Time Re-mapping and Warping Shader
CCTV Shader
HV Deformer: HyperVoxel Particle Displacement Shader
Stress Map
Sketch Image Filter
Pixie Dust Volumetric shader
Relativity 2
Quaternion Rotations
Mesh Editing in Layout
Native 64-bit support
Multiplatform
Dual and multi-core support

Size 39,2 Mb
Внимание! У Вас нет прав для просмотра скрытого текста.

Похожие новости
  • Cebas Visual Technology выпускает FinalRender R3.5 и R3.5SE
  • LightWave Kurv Studios 3D Displacements and Edomorphs
  • LightWave 3D v 9.3.1 - 3D animation for Windows X64/Х86
  • NEWTEK LIGHTWAVE 3D V9.3
  • Lightwave 9.2
  • Комментарии

    А где же файл на рапиде его нету?


    Точно нету на рапиде файлика.
    Положите его куда нибудь, ПЛИЗ! sad


    Информация

    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.